loading...
آسمان
fahid بازدید : 13 دوشنبه 17 خرداد 1400 نظرات (0)

آموزش اتوکد در اصفهان

آموزش اتوکد در اصفهان نحوه سفارشی سازی نوار ابزار دسترسی سریع در اتوکد LT

در پست های قبلی از مجموعه ما را در سفارشی سازی اتوکد LT، من تفاوت های ظریف از سفارشی ذکر نوار ابزار دسترسی سریع . به طور خاص ، نحوه کار در رابطه با فضاهای کاری. ما به آن خواهیم رسید ، اما در ابتدا ، برخی اطلاعات مفید در مورد روشهای مختلف سفارشی کردن نوار ابزار دسترسی سریع در AutoCAD LT وجود دارد.

آموزش اتوکد در اصفهان

ساده ترین روش استفاده از منوی کشویی در سمت راست QAT است. کوچک است و ممکن است قبلاً تا به حال به آن توجه نکرده باشید. روی پیکان کوچک پایین کلیک کنید ، لیستی از همه موارد موجود دریافت خواهید کرد. فقط هر چیزی را که می خواهید انتخاب کنید (یا آن را انتخاب کنید). اگر این مورد شماست ، حتی می توانید QAT را در زیر روبان نشان دهید.

آموزش اتوکد در اصفهان

آموزش اتوکد در اصفهان

منوی دسترسی سریع نوار ابزار

با این حال ، این روش شما را به هفت دستور نشان داده نشده و 9 فرمان محدود می کند. اگر بخواهید چیزی اضافه کنید که در لیست نیست ، چه می کنید؟ مشکلی نیست ، شما دو گزینه دارید.

می توانید گزینه More Commands را انتخاب کنید تا نسخه ویرایشگر CUI "خراب شده" را بدست آورید . در واقع فقط پنجره Commands را نشان می دهد. برای یافتن دستور مورد نظر پیمایش کنید یا از نوار جستجوی مفید استفاده کنید. وقتی آن را پیدا کردید ، فقط آن را به هر موقعیتی که می خواهید در QAT بکشید.

 

 

شما میتوانید با کلیک بر اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 منبع: Karizmastu.com

 

fahid بازدید : 13 دوشنبه 17 خرداد 1400 نظرات (0)

آموزش آباکوس در اصفهان

آموزش آباکوس در اصفهان بهینه سازی پارامتری

در Isight ، م Optلفه Optimization سعی دارد بهترین طراحی را نسبت به نقطه شروع پیدا کند. برای این منظور باید چندین پارامتر اصلی (که متغیرهای طراحی نامیده می شوند) انتخاب شوند و یک محدوده مجاز برای هر یک باید مشخص شود. مشابه Tosca ، یک تابع هدف و محدودیت های طراحی تعریف شده است. سپس ، هر پارامتر در محدوده مجاز متنوع است تا طراحی بهینه را پیدا کند. به همین ترتیب ، ما می خواهیم سختی ساختاری را به حداکثر برسانیم در حالی که حجم نهایی را به حداقل می رسانیم.

آموزش آباکوس در اصفهان

  1. 1. مدل اولیه

با انجام برخی از اندازه گیری های نادرست قاب فوق ، ابعاد زیر را بدست می آوریم. این قاب به شکل U با حداکثر طول 300 میلی متر است. عرض قاب 30 میلی متر و ارتفاع 60 میلی متر است. سوراخ های نصب شده روی بوت اسکیت 185 میلی متر از هم فاصله دارند. سوراخ های نصب شده برای چرخ ها ~ 95 میلی متر از یکدیگر فاصله دارند تا چرخ های 90 میلی متری را در خود جای دهد. قطر سوراخ نصب ~ 2.5 میلی متر است. در زیر می توانید یک نمای کلی از ابعاد اصلی را در طراحی اولیه برای شکل های Tosca و Isight مشاهده کنید (شکل 2 و شکل 4)

آموزش آباکوس در اصفهان

برای Tosca ، نقطه شروع اولیه برای طراحی قاب ، دو مستطیل 300 mm x 60 mm با فاصله 30 میلی متر است. سپس اینها در قسمت بالایی ، جایی که قاب به صندوق عقب سوار می شود ، متصل می شوند. سوراخ های نصب شده برای چرخ ها نیز گنجانده شده است ، زیرا لازم است این موارد در طراحی نهایی باشد.

 آموزش آباکوس در اصفهان

 

 

شما میتوانید با کلیک بر اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 Karizmastu.comمنبع:

 

fahid بازدید : 12 دوشنبه 17 خرداد 1400 نظرات (0)

آموزش کتیا در اصفهان

آموزش کتیا در اصفهان مشابه نمونه سازی اولیه ، این فرایندها به تهیه یک طرح محصول برای تنش های دنیای واقعی کمک می کند. این آزمایش مهندسین را قادر می سازد تا تصمیمات و تجدید نظرهای بهتر در مورد محصول را اتخاذ کنند - این در نهایت منجر به عملکرد بهتر محصول و تجارب مشتری می شود.

آموزش کتیا در اصفهان

آموزش کتیا در اصفهان

CAM (ساخت رایانه ای) چیست؟

امکان تولید فرایندهای تولید برای ساخت مدل سه بعدی

تولیدات به کمک رایانه معمولاً توسط تولیدکنندگان - و نه مهندسین طراحی - برای برنامه ریزی ، مدیریت ، کنترل و خودکار سازی عملیات تولید استفاده می شود. نرم افزار CAM از طراحی CAD برای استنباط دستورالعمل های ماشینکاری استفاده می کند در حالی که بهره وری تولید قطعات و استفاده از مواد را بهینه می کند.

آموزش کتیا در اصفهان

نسخه فعلی CATIA چیست؟

CATIA در حال حاضر در نسخه 6 ایستاده است که بیشتر به CATIA V6 معروف است .

اولین انتشار  CATIA در سال 1977 توسط Dassault Systèmes انجام شد ، وی همچنان نرم افزار را نگهداری و توسعه می دهد. در ابتدا برای استفاده در طراحی جت جنگنده Dassault Mirage ساخته شد.

امروزه ، پرکاربردترین نسخه ، CATIA V5 است که CATIA V4 هنوز در بعضی از صنایع ، بیشتر در رابطه با V5 ، مورد استفاده قرار می گیرد. بین نسخه ها ، CATIA از نظر کاربرد و شکل ظاهری تفاوت های چشمگیری داشته است. هر نسخه قابلیت های اضافی قابل توجهی را به ارمغان می آورد. بین V4 و V5 ، اصول فرآیند طراحی توسعه یافته و بین V5 و V6 دستکاری داده ها تغییر کرده است.

 

 

شما میتوانید با کلیک بر اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 Karizmastu.comمنبع:

fahid بازدید : 18 جمعه 15 اسفند 1399 نظرات (0)

 

آموزش نقشه برداری در اصفهان

درباره نقشه بردار بودن اطلاعات کسب کنید

نقشه بردار چه کاری انجام می دهد؟

یک نقشه بردار خطوط مرزی زمین ، آب و هوا را اندازه گیری و نقشه برداری می کندآنها این فضاها را شخصاً ارزیابی می کنند و برای اطمینان از صحت اندازه گیری های خود را با سوابق موجود مقایسه می کنند

آموزش نقشه برداری در اصفهان

کار نقشه برداران برای صنایع ساخت و ساز و املاک و مستغلات ضروری استنقشه برداران تعیین می کنند که ساختمانها ، جاده ها ، پل ها و سایر پروژه های جدید ساختمانی باید در کجا

 

آموزش نقشه برداری در اصفهان

واقع شوند و چه پایه هایی لازم استهنگام خرید یا فروش بلوک های خالی یا املاک ، زمین باید برای اهداف قانونی بررسی شوددر یک روز معمول ، نقشه برداران ممکن است کارهای زیر را انجام دهند:

·        اندازه گیری فاصله بین نقاط مرجع برای تعیین مکان مرزها و سایر ویژگی های مهم زمین ، آب و هوا

 

 

شما میتوانید با کلیک بر اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

fahid بازدید : 19 جمعه 15 اسفند 1399 نظرات (0)

 

آموزش مدیریت پروژه در اصفهان

در واقع مدیر پروژه بودن به چه معناست؟

آیا شما همیشه رهبر گروه خود هستید که دوست دارد همه چیز و همه را منظم و با هدفی در ذهن نگه دارد؟ اگر پاسخ شما مثبت است ، می توانید در مسیر مدیریت پروژه باشید .

آموزش مدیریت پروژه در اصفهان

مدیریت پروژه یکی از پیچیده ترین زمینه های فعالیت در آن استآماده یک ماجراجویی واقعی باشید که هرگز از آن خسته نخواهید شددر این حرفه جایی برای کسل کننده وجود نداردیک مدیر پروژه (PM) مسئول هدایت کل پروژه از طریق شروع ، برنامه ریزی ، اجرا ، کنترل و تکمیل است.

آموزش مدیریت پروژه در اصفهان

مدیران پروژه همیشه در یک تیم کار می کنندآنها اغلب بازیکنان تیمی خوش مشرب و عالی هستندبه عنوان یک PM ، باید با افراد ، فرهنگ ها ، محیط ها و موقعیت های مختلف سازگار شویدانعطاف پذیری برای برقراری ارتباط تیم مهم است ، زیرا شما سازنده و کنترل کننده تیم خواهید بود.

 

 


شما میتوانید با کلیک بر اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

fahid بازدید : 17 پنجشنبه 14 اسفند 1399 نظرات (0)

آموزش اینستاگرام در اصفهان

1. ASAP را به نمایه کسب و کار تغییر دهید

قبل از اینکه به فکر برنامه بازاریابی اینستاگرام خود باشید ، مطمئن شوید که یک حساب تجاری اینستاگرام دارید. آسان است که نمایه فعلی خود را  به یک حساب کاربری تغییر دهید. برای شروع کافیست به تنظیمات خود مراجعه کرده و بر روی "Switch to Business Profile" کلیک کنید.

آموزش اینستاگرام در اصفهان

داشتن نمایه تجاری مزایای واضحی دارد.ببینید که چگونه آژانس من می توانید درایو های عظیم مقدار از ترافیک به وب سایت شما

·      سئو - باز کردن مقدار زیادی از ترافیک جستجوگرهانتایج واقعی را مشاهده کنید.

·      بازاریابی محتوا - تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را می گیرد و بازدیدکنندگان را جذب می کند.

·      Paid Media - استراتژیهای پرداختی م effectiveثر با بازگشت سرمایه روشن.

 

آموزش اینستاگرام در اصفهان

به عنوان مثال ، پیروان می توانند بر روی دکمه تماس شما کلیک کنند تا دقیقاً مانند صفحه وب سایت شما از صفحه اینستاگرام شما با شما تماس بگیرند.

 

 

 

شما میتوانید با کلیک بر اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

fahid بازدید : 14 پنجشنبه 14 اسفند 1399 نظرات (0)

آموزش سئو در اصفهان

دانستن پاسخ این س questionsالات به شما امکان می دهد تا با افرادی که به دنبال آنلاین راه حل های شما ارائه می دهند ، ارتباط برقرار کنید.

اگر دانستن هدف مخاطبان خود یک طرف سکه SEO است ، ارائه آن به روشی که خزنده های موتور جستجو می توانند آن را پیدا و درک کنند ، طرف دیگر استدر این راهنما ، انتظار داشته باشید که یاد بگیرید که چگونه هر دو کار را انجام دهید.

آموزش سئو در اصفهان

اصول موتور جستجو

موتورهای جستجو دستگاه پاسخگویی هستندآنها میلیاردها قطعه محتوا را شسته و هزاران عامل را ارزیابی می کنند تا مشخص کنند کدام محتوا به احتمال زیاد به س yourال شما پاسخ می دهد.

 

آموزش سئو در اصفهان

موتورهای جستجو همه این کارها را با کشف و فهرست بندی تمام محتوای موجود در اینترنت (صفحات وب ، PDF ، تصاویر ، فیلم ها و غیره) از طریق فرایندی به نام "خزیدن و نمایه سازی" انجام می دهند و سپس آن را با توجه به مطابقت با پرس و جو در فرایندی که از آن با عنوان "رتبه بندی" یاد می کنیم

 

 

شما میتوانید با کلیک بر اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 175
  • بازدید کلی : 236